Support

Veel voorkomende vragen/problemen

 

Ik kan niet inloggen als speler

Om als speler in te loggen in de DWF-app, beschikbaar voor Android en Apple, moet je jouw spelerscode opgeven.

Sportlink heeft een iets ander referentiekader dan de meeste waterpoloërs, want met die spelerscode wordt niet jouw startnummer bedoeld, maar jouw relatienummer in Sportlink. Dat is een code van 7 cijfers en hoofdletters.

Als jij jouw relatienummer niet weet, moet jouw secretariaat en/of ledenadministratie jou daar aan kunnen helpen.

 

Ik heb een andere vraag/probleem

 

Problemen met opstarten Sportlink Club?

Klik hier wanneer er een Java update is geweeest

Klik hier om te kijken of Sportlink Club beschikbaar is


Ik heb een vraag over Sportlink Club, waar kan ik terecht?

Welke vragen kunt u waar stellen?

KNZB

  • Vragen over het aanvragen of aangevraagde Startvergunningen
  • Vragen over uw leden
  • Vragen over teamopgave 

Stuur uw vraag naar  

Sportlink Services

  • Foutmeldingen in Sportlink Club
  • Nieuw wachtwoord voor beheerders van Sporltink Club aanvragen
     

De Sportlink Servicedesk kunt u bereiken via het Online Helpdesksysteem of telefonisch op 088 - 7700500 (elke werkdag van 8.00 – 17.00)